Підвищення ефективності уроків фізичної культури та «Захисту Вітчизни» на основі інноваційних технологій навчання

11 1«Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора», - ці слова американського філософа стали провідною думкою дводенного обласного семінару викладачів фізичної культури та «Захисту Вітчизни», який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 11-12 жовтня 2017 року на базі Гайворонського професійного аграрного ліцею.

Детальніше...

Ресурсне забезпечення викладача-предметника

10 1Майстер-клас із означеної проблеми для викладачів іноземної мови професійно-технічних навчальних закладів Кіровоградської області відбувся 10 жовтня 2017 року на базі ДНЗ   «Кіровоградський професійний ліцей ім. Героя Радянського Союзу О.С. Єгорова» за ініціативи навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.

Детальніше...

Продовжуємо вивчати онлайн-інструменти з педпрацівниками будівельного та машинобудівного профілів

11 1011 жовтня 2017 року на базі ДНЗ «Олександрійський професійний ліцей» навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено семінар-практикум педагогічних працівників будівельного та машинобудівного профілів з теми «Онлайн-інструменти як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках професійної підготовки».

На даному заході педагогічні працівники зазначених професій ознайомились із можливостями сучасних онлайн-інструментів, розглянули підходи до підготовки та проведення уроків професійно-теоретичної підготовки з використанням онлайн-ресурсів на різних структурних елементах.

Детальніше...

Освітянські арабески. Комунікативна компетентність педагога

5 1Комунікативна компетентність педагога, майстерність психологічного спілкування є необхідним інструментом гуманізації освіти. Високих результатів у своїй діяльності може досягти лише той педагог, який вміє налагодити стосунки з вихованцями, батьками, якому притаманні вміння зрозуміти своїх партнерів, спрямувати процес спілкування на досягнення педагогічних завдань.

Детальніше...