Використання сучасних електронних освітніх засобів на уроках професійно-теоретичної підготовки

26 126 жовтня 2017 року навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області провів вебінар для педагогічних працівників професій сфери послуг та торгівлі з проблеми «Організаційно-структурні елементи уроку професійно-теоретичної підготовки з використанням сучасних електронних освітніх засобів».

Детальніше...

Обговорюємо сучасні підходи до планування роботи методичних комісій ПТНЗ

26Правильна організація методичної роботи в професійно-технічних навчальних закладах, створення єдиної системи управління навчально-виховним процесом – це важлива умова удосконалення майстерності педагогічних працівників та забезпечення високої якості професійної підготовки робітничих кадрів.

З метою підвищення рівня професійної компетентності голів методичних комісій, орієнтування їх на грамотне координування роботи у відповідності з сучасними вимогами 25 жовтня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено онлайн-школу голів методичних комісій професійно-технічних навчальних закладів «Особливості планування та організації роботи методичних комісій ПТНЗ».

Детальніше...

Шляхи підвищення якості професійної підготовки учнів як чинник їх конкурентоспроможності на ринку праці

24 1Саме така тематика розглядалась на семінарі-практикумі, який був проведений 24 жовтня 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» для заступників директорів з навчально-виробничої роботи та старших майстрів.

Основна мета заходу – формування у означених категорій чіткого розуміння основних чинників, що впливають на якість підготовки кваліфікованих робітників.

Детальніше...

Використовуємо ресурсний підхід до методики навчання фізики у професійно-технічних навчальних закладах Кіровоградської області

19 1Одним із найбільш ефективних засобів навчання фізики є ресурсне навчання, яке спрямоване на цілісний підхід до організації навчального процесу та зорієнтоване на самостійне перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів.

У цьому переконалися учасники семінару, який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 19 жовтня 2017 року на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне  училище №8 м.Кіровоград» з проблеми «Ресурсний підхід  до методики навчання фізики».

Детальніше...