Основні аспекти контролю у системі діяльності старшого майстра
- Створено: П'ятниця, 24 листопада 2017, 10:57
Важливою функцією старшого майстра є контроль за станом уроків виробничого навчання, за якістю знань, умінь та навичок засвоєних учнями, а також надання конкретної допомоги майстрам виробничого навчання в удосконаленні їх роботи.
Тому невипадково ця проблема була вибрана для другого засідання обласної школи старшого майстра-початківця, яка відбулась 23 листопада 2017 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.
Детальніше...Передовий педагогічний досвід – молодим заступникам
- Створено: Четвер, 23 листопада 2017, 09:02
Управління навчально-виховним процесом – це одвічна проблема, оскільки така діяльність потребує постійного розвитку й удосконалення. Розширюються соціальні функції училища, ускладнюються завдання, удосконалюється зміст навчально-виховної роботи, і це, звичайно, потребує зовсім іншого рівня внутріучилищного управління навчально-виховним процесом, успішність якого, в першу чергу, залежить від професійної компетентності заступника директора з виховної роботи.
Молоді викладачі загальноосвітньої підготовки опрацьовували шляхи підвищення ефективності сучасного уроку
- Створено: Середа, 15 листопада 2017, 10:34
«Яким має бути сучасний урок? Як досягти його максимальної ефективності?» - такі актуальні проблеми сучасної освіти опрацьовували викладачі загальноосвітньої підготовки ПТНЗ області у школі молодого викладача, яка була проведена 14 листопада 2017 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі ДНЗ «Вище професійне училище № 9 м.Кіровоград».
Нова роль бібліотеки ПТНЗ
- Створено: Четвер, 09 листопада 2017, 09:36
В арсеналі форм і методів роботи бібліотеки ПТНЗ, спрямованої на підвищення рівня інформаційної культури учнів, широкий розвиток одержали бібліотечно-бібліографічні заняття, практичні заняття з використанням традиційних та електронних інформаційних ресурсів, включаючи Інтернет, використання ігрових та проектних технологій тощо.
Водночас значна частина бібліотекарів зорієнтувалася в умовах нового підходу та розширює межі бібліотечно-бібліографічної освіти, наповнює її новим змістом.
Детальніше...