Засідання обласної школи методичної майстерності
- Створено: Понеділок, 28 листопада 2022, 11:57
Змістовно та плідно пройшло чергове засідання обласної школи методичної майстерності методистів та голів методичних комісій на тему «Традиційні та інноваційні форми роботи з педагогічними працівниками. Профілактика професійного вигорання», яке було проведено навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 28 листопада 2022 року.
Як відрізнити успіх від поразки?
- Створено: Понеділок, 28 листопада 2022, 11:44
Якість виховного процесу в закладі професійної (професійно-технічної) освіти є тим показником, за яким визначається ефективність функціонування системи виховання будь-якої держави на будь-якому етапі її розвитку.
Важливість моніторингу якості виховної діяльності пояснюється тим, що це виключно складна методологічна проблема. Адже йдеться про характеристики, які через свою природу не можуть повністю виражатися у цифрах і формулах.
Детальніше...Формування навичок успіху («softskills») під час викладання суспільствознавчих дисциплін
- Створено: Четвер, 24 листопада 2022, 13:29
«Безграмотними у 21 сторіччі будуть не ті, хто не вміє читати та писати, а ті, хто нехтують поняттям «Softskills». Перефразований подібним чином вислів відомого американського соціолога Елвіна Тоффлера якомога точніше відображає вимоги до сучасної освіти загалом і до суспільствознавчих дисциплін зокрема. Адже саме «гнучкі скіли» є важливим елементом професійного портрета і репутації випускника закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
Авторська школа передового педагогічного досвіду
- Створено: Середа, 23 листопада 2022, 11:08
23 листопада 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з ДНЗ «Професійно-технічне училище № 40 м. Новоукраїнка», в онлайн режимі, було проведено засідання авторської школи передового педагогічного досвіду для педагогічних працівників будівельного профілю з проблеми «Розвиток креативності учнів засобами освітніх технологій».