Формування навичок успіху («softskills») під час викладання суспільствознавчих дисциплін
- Створено: Четвер, 24 листопада 2022, 13:29
«Безграмотними у 21 сторіччі будуть не ті, хто не вміє читати та писати, а ті, хто нехтують поняттям «Softskills». Перефразований подібним чином вислів відомого американського соціолога Елвіна Тоффлера якомога точніше відображає вимоги до сучасної освіти загалом і до суспільствознавчих дисциплін зокрема. Адже саме «гнучкі скіли» є важливим елементом професійного портрета і репутації випускника закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
Авторська школа передового педагогічного досвіду
- Створено: Середа, 23 листопада 2022, 11:08
23 листопада 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з ДНЗ «Професійно-технічне училище № 40 м. Новоукраїнка», в онлайн режимі, було проведено засідання авторської школи передового педагогічного досвіду для педагогічних працівників будівельного профілю з проблеми «Розвиток креативності учнів засобами освітніх технологій».
Професійно спрямовані онлайн-ресурси – ефективний засіб формування ключових компетентностей майбутнього фахівця
- Створено: Понеділок, 21 листопада 2022, 10:01
18 листопада 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» було проведено засідання обласної секції викладачів англійської мови з проблеми «Використання професійно спрямованих онлайн-ресурсів на уроках англійської мови як засіб формування ключових компетентностей майбутнього фахівця».
Молодь орієнтується на майбутнє
- Створено: Четвер, 17 листопада 2022, 15:18
Відповідно до плану проведення обласних методичних заходів з педагогічними працівниками закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2022 році 17 листопада відбулося засідання Клубу творчого педагога «Молодь орієнтується на майбутнє» з теми «Цифрові можливості та інструменти забезпечення якісної професійної освіти в умовах дистанційного та змішаного навчання».