Інформація про проведення семінару педагогічних працівників професій сільськогосподарського профілю, автомобільного та залізничного транспорту

16 2 116 травня 2017 року на базі професійно-технічного училища №12 м.Знам’янка проведений семінар педагогічних працівників професій сільськогосподарського профілю, автомобільного та залізничного транспорту з проблеми: «Впровадження ІТ-засобів як шлях підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників».

Детальніше...

Авторська школа передового педагогічного досвіду

12Презентація досвіду роботи керівника авторської школи передового педагогічного досвіду Середенко О.В. з проблеми «Учнівські проекти на уроках професійно-теоретичної підготовки – дієвий засіб у формуванні професійних компетенцій майбутніх будівельників» відбулась 12 травня 2017 року в режимі онлайн.

Детальніше...

ІТ-технології в управлінській діяльності заступників ПТНЗ

11Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області продовжує роботу щодо підвищення інформаційно-комунікаційної культури заступників директорів.

Так, 11 травня 2017 року на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне училище №40 м.Новоукраїнка» відбувся обласний семінар-практикум  заступників директорів з навчально-виробничої та навчальної роботи  з проблеми «ІТ-технології в управлінській діяльності заступника директора».

Основним завданням семінару  стало розкриття можливостей створення єдиного інформаційного освітнього середовища ПТНЗ та  удосконалення системи управління навчальним закладом шляхом впровадженням ІТ-технологій.

Детальніше...

Викладачі з предмета «Перукарська справа» продовжили роботу над розробкою навчальних збірників

44 травня 2017 року продовжила свою роботу творча група викладачів ПТНЗ з предмета «Перукарська справа».

Головним завданням означеної групи було вироблення єдиних підходів до розробки збірника дидактичних засобів для проведення уроків з предмета за кваліфікацією – перукар 1-го класу.

Під час роботи члени творчої групи відпрацювали робочу навчальну програму, склали орієнтовний поурочно-тематичний план, обговорили перелік обов’язкових засобів навчання для проведення уроків, виробили вимоги до розробки дидактичних матеріалів та визначили відповідальних за розробку конкретних тем.