Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

01 27.10 22В основу сучасних освітніх реформ системи професійної (професійно-технічної) освіти покладено особистісно-зорієнтований підхід, реалізацію дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації. У зв’язку з цим зростає роль контролю й оцінювання як важливих компонентів процесу навчання. Контроль, перевірка й оцінка - невід’ємні складники освітнього процесу закладу П(ПТ)О, без яких неможливо уявити взаємодію між педагогом та здобувачем освіти. Саме тому, 27 жовтня 2022 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено онлайн семінар для педагогічних працівників професій, загальних для всіх видів економічної діяльності, електрорадіотехнічного профілю і зв’язку з проблеми «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти».

Детальніше...

Без минулого, немає майбутнього

26.10.1«Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього» ‒ говорить народна мудрість. І це дійсно так, бо як дерево тримається на землі своїм корінням, так людина тримається на землі своїм минулим. Людина, яка не знає минулого, ‒ перекотиполе: куди вітер подме, туди воно і котиться. Саме тому ми повинні знати свою історію, своє минуле.

Детальніше...

Інформаційно-комунікаційні технології у вихованні та розвитку учнів

6Розвинуте технологічне суспільство диктує свої закони не лише у навчанні, а й у вихованні та спілкуванні підростаючого покоління. Інформаційно-комунікаційні технології дозволяють вирішити проблему якісно, з новими підходами до організації роботи з різних напрямків виховання і вирішити низку важливих завдань.

Детальніше...

Популяризуємо діяльність заступника директора з навчальної роботи щодо інновацій у освітньому закладі

21.10.22.1В умовах активізації сучасних освітніх процесів інновації набувають системного характеру. Ефективність впровадження інновацій у сфері освіти залежить як від якості інноваційного процесу, готовності ресурсної бази до їх здійснення, так і від особистісних професійних якостей.

Детальніше...