Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
- Створено: Четвер, 27 жовтня 2022, 18:23
В основу сучасних освітніх реформ системи професійної (професійно-технічної) освіти покладено особистісно-зорієнтований підхід, реалізацію дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації. У зв’язку з цим зростає роль контролю й оцінювання як важливих компонентів процесу навчання. Контроль, перевірка й оцінка - невід’ємні складники освітнього процесу закладу П(ПТ)О, без яких неможливо уявити взаємодію між педагогом та здобувачем освіти. Саме тому, 27 жовтня 2022 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено онлайн семінар для педагогічних працівників професій, загальних для всіх видів економічної діяльності, електрорадіотехнічного профілю і зв’язку з проблеми «Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти».
Без минулого, немає майбутнього
- Створено: Середа, 26 жовтня 2022, 17:10
«Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього» ‒ говорить народна мудрість. І це дійсно так, бо як дерево тримається на землі своїм корінням, так людина тримається на землі своїм минулим. Людина, яка не знає минулого, ‒ перекотиполе: куди вітер подме, туди воно і котиться. Саме тому ми повинні знати свою історію, своє минуле.
Інформаційно-комунікаційні технології у вихованні та розвитку учнів
- Створено: Середа, 26 жовтня 2022, 09:12
Розвинуте технологічне суспільство диктує свої закони не лише у навчанні, а й у вихованні та спілкуванні підростаючого покоління. Інформаційно-комунікаційні технології дозволяють вирішити проблему якісно, з новими підходами до організації роботи з різних напрямків виховання і вирішити низку важливих завдань.
Популяризуємо діяльність заступника директора з навчальної роботи щодо інновацій у освітньому закладі
- Створено: П'ятниця, 21 жовтня 2022, 17:11
В умовах активізації сучасних освітніх процесів інновації набувають системного характеру. Ефективність впровадження інновацій у сфері освіти залежить як від якості інноваційного процесу, готовності ресурсної бази до їх здійснення, так і від особистісних професійних якостей.