Бібліотека…Тиша…І століття...
- Створено: Середа, 16 жовтня 2019, 12:00
«Бібліотека – це той храм, де завжди народжується і зберігається духовність», - сказав свого часу В.Сухомлинський. Саме це сьогодні доводили учасниці ІІІ (заключного) етапу обласного конкурсу бібліотечних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти «Почерк майстра»: Волошинова Ірина Вікторівна (Центральноукраїнське вище професійне училище ім. М.Федоровського),Черненко Наталія Віталіївна (ДНЗ «Кропивницький професійний ліцей побутового обслуговування»), Чабан Ольга Григорівна (ДНЗ «Олексадрійський професійний ліцей»), Маринкевич Альбіна Іванівна (ДНЗ «Професійно-технічне училище №40 м. Новоукраїнка»).
Відбулось засідання обласної школи новопризначеного заступника директора з навчальної роботи закладів П(ПТ)О
- Створено: Середа, 16 жовтня 2019, 07:17
Усвідомлення важливості питання організації ефективної управлінської діяльності заступника директора з навчальної роботи є однією із важливих складових у становленні і формуванні ключових компетентностей новопризначеного заступника директора з навчальної роботи. Тому не випадково саме це питання було обрано предметом розгляду на засіданні обласної школи новопризначеного заступника директора з навчальної роботи, яке відбулося 15 жовтня 2019 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.
Педагог майбутнього: навички 4К!
- Створено: Четвер, 10 жовтня 2019, 07:18
Проблема формування професійної компетентності педагога, класного керівника, вихователя та особливостей змісту його роботи є досить актуальною в наш час. Бо ж якість виховного процесу закладу, його результати певною мірою залежить від педагога, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
Забезпечення якісної освіти через удосконалення професійної компетентності голів методичних комісій
- Створено: Середа, 09 жовтня 2019, 14:26
Важливим чинником покращення освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти є добре налагоджена робота методичних комісій, ефективність якої залежить від професійної компетентності і продуктивної діяльності голів методичних комісій.