Продовжуємо навчатися

1

Використання інтерактивних плакатів в освітньому процесі сприяє кращому сприйняттю матеріалу, підвищенню інтересу та ефективності роботи. Розуміючи це, навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно з ПТУ № 36 м. Новгородка провів школу для молодого бібліотекаря та вихователя гуртожитку ЗП(ПТ)О «Технологія створення інтерактивних плакатів». Школа відбувалася дистанційно 12 лютого  2021 року на платформі  GoogleMeet.

Детальніше...

Виробничі інновації в освітньому процесі підготовки кваліфікованих робітників для галузі ресторанного господарства

1

12 лютого 2021 року НМК ПТО у Кіровоградській області проведено черговий онлайн-захід «Калейдоскоп виробничих інновацій», у ході якого презентовано сучасні виробничі технології в галузі ресторанного сервісу.

 Учасники, майстри виробничого навчання 6 закладів П(ПТ)О області, висвітлили інновації, притаманні сучасним закладам ресторанного господарства та можливість і досвід їх застосування в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Детальніше...

Відбулось засідання обласної робочої групи

1

З метою розробки умов та критеріїв оцінювання конкурсу «Педагогічний кейс уроків дистанційного навчання з предметів природничо-математичної підготовки у ЗП(ПТ)О» 11 лютого 2021 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено засідання робочої групи викладачів природничо-математичної підготовки, в режимі онлайн.

Детальніше...

Опрацьовуємо технологію змішаного навчання

1

10 лютого 2021  року  в режимі онлайн проведено чергове заняття  Школи педагогічних технологій «Опрацьовуємо сучасні технології навчання» з проблеми «Технологія змішаного навчання на уроках професійної підготовки».

 Під час проведення заходу присутні методисти, голови методичних комісій, педагогічні працівники професійної підготовки закладів П(ПТ)О області мали можливість ознайомитись із актуальністю застосування технології змішаного навчання при підготовці кваліфікованих робітників, її сутністю, вимогами до діяльності педагога та учнів, розглянути засоби та методи означеної технології, моделі змішаного навчання, методику проведення уроків з використанням моделей «Ротація за станціями» та «Перевернутий клас».

Детальніше...