Обговорюємо особливості проведення сучасного уроку виробничого навчання

01  18 11 2518 листопада 2025 року відбулося чергове засідання обласної школи майстра-початківця, присвячене темі «Інструментарій майстра виробничого навчання: методичні рекомендації щодо проведення уроків різних типів».

Сучасний урок професійно-практичної підготовки базується на принципах особистісно-орієнтованого та диференційованого навчання, у центрі якого перебуває здобувач освіти як активний учасник освітнього процесу. У такій моделі майстер виробничого навчання виступає не лише наставником, а й організатором самостійної діяльності студентів, компетентним консультантом і підтримкою під час формування вмінь та навичок.

Під час онлайн-зустрічі методист НМК ПТО у Кіровоградській області розповіла майстрам-початківцям про методичні підходи та особливості проведення уроку виробничого навчання, акцентувавши увагу на виборі оптимальних активних та інтерактивних методів для кожного структурного елемента заняття.

Проведення такого заходу допомагає майстрам виробничого навчання поглибити фахові знання та удосконалити власну професійну майстерність.

Робота Школи майстра-початківця триває.