Цифрові інструменти на уроках фізики та астрономії – ефективність і залучення

1 Школа ППДФізико-астрономічна освіта покликана формувати в учнів здатність до пізнання і дослідження світу. Важливою умовою підвищення якості такого навчання є впровадження цифрових технологій.

З метою пошуку ефективних підходів до цифровізації уроків, за ініціативи методистки НМК ПТО у Кіровоградській області Наталії Манукян, 10 червня 2025 року відбулася онлайн-школа передового педагогічного досвіду викладачки КЗ «Голованівський професійний ліцей КОР» Тетяни Колесниченко з проблеми: «Використання цифрових інструментів на уроках фізики і астрономії для підвищення якості освітнього процесу».

Педагогічну візитівку викладачки представила методистка ліцею Віта Ярова.

У ході заходу слухачі онлайн-школи ознайомилися з комплексною системою роботи викладачки, зокрема з використанням таких цифрових платформ та сервісів, як: WordItOut, WordArt, Giphy, Quizizz, Kahoot, Wizer.me, IMGonline, Phet, Amrita, Simpop, Miro, LiveWorksheets, Canva, Genially, ThingLink, BookCreator.

Під час майстер-класу Тетяни Колесниченко особливу увагу було приділено створенню авторських завдань, які сприяють розвитку предметних компетентностей учнів.

Онлайн-школа стала практичною платформою обміну досвідом, що сприятиме модернізації підходів до викладання природничих дисциплін у ЗП(ПТ)О.

 

2