Освітній простір у кольорах натхнення
- Створено: Вівторок, 20 травня 2025, 10:06
19 травня 2025 року на базі Кропивницького професійного ліцею сфери послуг і торгівлі відбувся вебінар, організований методисткою НМК ПТО у Кіровоградській області Оксаною Гарбар, «STEAM-проєкт «На крилах квітучих мрій» для викладачів суспільно-гуманітарного напряму закладів професійної (професійно-технічної) освіти Кіровоградщини.
Метою заходу було представлення кращих практик викладачів закладу щодо розробки та впровадження інноваційного міжпредметного STEAM-проєкту, який об’єднав історію, літературу, мистецтво, іноземну мову та сучасні освітні технології навколо спільного символу — квітів, як метафори мрій, культури та сили духу українців.
Центральною частиною заходу стала презентація досвіду педагогічного колективу Кропивницького професійного ліцею сфери послуг і торгівлі, що наочно демонструє міжпредметну інтеграцію через креативні форми роботи. У фокусі — розкриття образу квітів як культурного, символічного й освітнього елементу.
Концепцію створення освітнього середовища, орієнтованого на учнівські ініціативи, презентувала Анна Боса — заступниця директора з навчальної роботи даного закладу.
Присутні мали змогу познайомитися з творчою лабораторією дослідження квіткової символіки та міжкультурним виміром на уроках англійської мови (викладачки Юлія Криворучко та Олена Дзензура); історичним аспектом квіткової тематики у формуванні національної ідентичності (викладачка Катерина Панчул); художньо-літературним аналізом символіки квітів у творах українських поетів (викладачка Юлія Бирса); критичним прочитанням теми у зарубіжній літературі (викладачка Олена Грінченко); сучасною літературною інтерпретацією образів природи. (викладачка Марина Галіцька).
Захід завершився рефлексією, під час якої учасники поділилися думками щодо доцільності та ефективності STEAM-підходу в суспільно-гуманітарній підготовці. Звучали щирі відгуки, подяки та готовність впроваджувати отримані ідеї у власній педагогічній практиці.
STEAM-проєкт «На крилах квітучих мрій» доводить, що навіть у професійній освіті суспільно-гуманітарні предмети можуть бути живими, естетичними, емоційними та глибокими. Вони здатні надихати, об’єднувати та формувати в учнів не лише знання, а й цінності.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |