Цифрові технології на уроках математики, фізики та астрономії

1З метою підвищення ефективності освітнього процесу в закладах П(ПТ)О та розвитку творчого потенціалу педагогів 10 квітня 2025 року методистка НМК ПТО у Кіровоградській області Манукян Н.А. провела обласний вебінар для викладачів математики, фізики та астрономії на тему «Ефективність використання цифрових технологій під час проведення уроків».


Учасники заходу мали змогу поглибити теоретичні аспекти з даної проблеми через освітній діалог щодо впровадження цифрових технологій у освітній процес.

Бадрак І.М., заступниця директора, презентувала освітній простір «Піщанобрідського професійного аграрного ліцею» КОР, а Ковальчук Ю.В., голова методичної комісії, продемонстрував творчі та професійні здібності викладачів закладу.

Цікавим і пізнавальним був досвід викладачів математики, фізики та астрономії ліцею: Кащеєвої Н.В., Синецького С.В. та Гідулян І.С. Під час творчої майстерні вони продемонстрували практичне застосування цифрових технологій в освітньому процесі, охарактеризували нові підходи до сучасного уроку та презентували творчі проєкти здобувачів освіти.

Родзинкою заходу стали майстер-класи викладачів щодо використання штучного інтелекту на уроках фізики, демонстрації STEM-уроку «Атом: невидимий фундамент Всесвіту», а також презентації віртуального планетарію та можливостей Perseverance.

Проведення вебінару підтвердило, що сучасні педагоги активно використовують цифрові технології для ефективного та цікавого навчання, розвиваючи компетентності учнів.

2