Творчий педагог – творчий здобувач освіти

1Під таким девізом була предметом обговорення проблема «Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти в урочний та позаурочний час як засіб формування професійних компетентностей майбутнього кваліфікованого робітника для сфери послуг» на онлайн-заході для педагогічних працівників професій сфери послуг закладів П(ПТ)О області, що відбувся 28 листопада 2024 року.

Учасники заходу розглянули педагогічні вимоги до розвитку творчих здібностей здобувачів освіти в процесі навчання, ознайомилися з необхідними компетентностями педагога для організації продуктивної творчої діяльності в урочний та позаурочний час, а також з ключовими складовими та компонентами творчого уроку.

Методична комісія педагогічних працівників з професій «Перукар (перукар-модельєр)» та «Манікюрник» Олександрійського професійного аграрного ліцею презентувала свої напрацювання щодо розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з професії «Перукар (перукар-модельєр)». Були представлені приклади творчих уроків професійної підготовки, позаурочних заходів, професійних тижнів та майстер-класів у рамках гуртків технічної творчості.

У підсумку учасники заходу дійшли висновку, що творчі уроки та позаурочні заходи є не лише інструментом для розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, а й можливістю для педагогів розкрити власний творчий потенціал.

 2
 3
 4
 5
 6