На Кіровоградщині визначено кращого учня ПТНЗ з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»

29 1 129-30 березня 2017 року на базі професійно-технічного училища №38 смт.Голованівськ кращі учні, представники двох навчальних закладів: Капітанівського професійного ліцею переробної промисловості та ПТУ №38 смт.Голованівськ   взяли участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних  навчальних закладів з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».

Детальніше...

Сучасний підхід до виховної роботи бібліотеки ПТНЗ

30 1Бібліотека як обов’язковий структурний підрозділ навчального закладу займає особливе місце у вихованні підростаючого покоління.  І сьогодні щоб підготувати учнів до життя в інформаційному суспільстві необхідно, щоб інноваційні технології проникли у кожну ланку роботи бібліотеки.

Детальніше...

Проведена обласна школа молодого заступника директора з навчальної роботи ПТНЗ

29 129 березня 2017 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання обласної школи молодого заступникадиректоразнавчальноїроботи з проблеми  «Алгоритм проведення контролю за станом викладання загальноосвітніх предметів».

Під час презентації слухачі школи ознайомились з основними аспектами діяльності заступника директора з навчальної роботи щодо здійснення контролю. Це дало можливість виявити обізнаність учасників школи, розширити їх знання з теорії про організацію та планування контролю за станом загальноосвітньої підготовки.

Детальніше...

Школа передового педагогічного досвіду

2828  березня  2017  року  на  базі  ДНЗ  «Вище  професійне  училище  №9  м.Кіровоград» відбулося засідання школи передового педагогічного досвіду для педагогічних працівників професій бухгалтерського напрямку.

Означений захід мав на меті пропагування досвіду роботи майстра виробничого навчання ДНЗ «Вище професійне училище №9 м.Кіровоград»                Ситник М.А. з проблеми «Формування компетентнісної продуктивної діяльності учнів на уроках виробничого навчання шляхом впровадження імітаційно-ігрової технології навчання».

Детальніше...