Творчі педагоги – надійна перспектива системи професійної освіти

1Високої якості освітніх послуг можна досягти тільки за наявності висококласних педагогів, адже щоб зацікавити учнів, які фактично постійно знаходяться в інформаційному просторі, необхідно відшукати нові підходи до освітнього процесу, виробити індивідуальний стиль викладання, по максимуму зацікавити та змотивувати до вивчення того чи іншого матеріалу, і, разом з тим, постійно вдосконалювати свою майстерність, мобільно реагувати на зміни, що відбуваються в освітньому просторі.

 З метою становлення високопрофесійної педагогічної діяльності, реалізації інноваційних ідей, обміну творчими ідеями та надбаннями 19 листопада 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання Клубу творчих педагогів «Молодь орієнтується на майбутнє» з проблеми «Креативні методи навчання при підготовці майбутніх кваліфікованих робітників».

Сьогодні освітянську аудиторію важно зацікавити традиційними заходами, тож до проведення цьогорічного засідання Клубу організатори підійшли творчо і оригінально. Означеному засіданню передував педагогічний челендж – новий, ефективний формат, в рамках якого представники закладів професійної (професійно-технічної) освіти передавали естафету відеовикликів до участі у Клубі колегам з інших закладів. Такий формат зацікавив педагогів та «підігрів» їх інтерес до участі у засіданні, підтвердженням чого стала максимальна явка учасників.

Безпосереднє засідання Клубу об’єднало творчих педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, які представляли творчі підходи до вирішення освітніх проблем, демонстрували ефективні форми роботи з учнями, пропагували інноваційні ідеї у професійній діяльності, ділилися практичним досвідом використання популярних інноваційних методів та інтерактивних технологій у педагогічній праці, проводили майстер-класи.

Захід пройшов у максимально комфортній атмосфері і став підтвердженням того, що в системі професійної освіти працюють справді творчі, перспективні педагоги, які прагнуть змін, які готові вчитися самі та вчити по-новому.

2