Підвищення ефективності уроку в умовах модернізації освітнього процесу

1«Яким має бути сучасний урок? Як досягти його максимальної ефективності?» - такі актуальні проблеми сучасної освіти опрацьовували у школі молодого викладача загальноосвітньої підготовки закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, яка була проведена 14 листопада 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи Федоровського.

 За давньою традицією роботу школи привітальним словом відкрила директор освітнього закладу Яценко Оксана Євгенівна.

2Позитивне психологічне налаштування, атмосферу творчості та співпраці було створено практичним психологом ЦВПУ  ім. М. Федоровського Кердаш Світланою.

Школою майстерності для молодих викладачів став відкритий урок англійської мови викладача Зав`язалової Наталії «Хочеш змінити світ – почни з себе», який продемонстрував присутнім сучасні форми і методи роботи з учнями для формування ключових компетентностей.

Особливе зацікавлення учасників школи викликав майстер-клас, проведений викладачем географії, біології та економіки Мамзенко Наталією, у ході якого присутні були ознайомлені з трендовими інструментами освіти.

Підсумовуючи все побачене і почуте на заході, молоді викладачі дійшли висновку, що основними пріоритетами сучасного уроку є підвищення його якості для забезпечення доступності та ефективності освітнього процесу в цілому.

3

4