Бібліотека – активний учасник формування національної свідомості молодої людини

1Така проблема була заявлена на обласному семінарі бібліотечних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що відбувся 13 листопада 2019 року на базі професійно-технічного училища №32 м. Бобринець.

Розпочався семінар з оглядової екскурсії бібліотекою училища, яку провела бібліотекар Слєсарєва З.Б..

2

Коли подорожні чи гості приходять до господи, вони, насамперед, називають себе і сповіщають господаря про мотиви свого візиту. Тож під час виконання вправ «Червона калина» та «Знайомтесь, я українка!», яку проводила практичний психолог училища Сторчеус А.П., всі присутні мали можливість представити себе та висловити свої очікування щодо заходу.

Під час інтерактивної лекції «Проблема патріотизму в сучасному осмисленні та роль бібліотеки у формуванні національної свідомості молоді» бібліотекарі висловлювали свої думки щодо напрямків практичної роботи з учнівською молоддю, визначили поняття «патріотизм» та його складові, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості, ділилися своїм досвідом роботи та практичними «родзинками».

3Вправа «Ключові домінанти іміджу України», проведена практичним психологом училища Сторчеус А.П., об’єднала учасників семінару у три робочі групи, яківизначили акценти національно-патріотичного виховання у вигляді сходинок до вдосконалення та створили портрет людини-патріота, якому притаманні щирість, сердечність, любов до Батьківщини, української мови та рідного краю, готовність захищати свою родину, домівку, країну.

Бібліотекар Слєсарєва З.Б. провела відкритий виховний захід для учнів - інтелектуальний турнір ерудитів «Відкрий для себе Україну». Спостерігали за ходом гри і підраховували бали компетентне журі – учасники семінару. Враховуючи те, що сучасні учні практично не уявляють свого життя без смартфона, заключний   тур конкурсу передбачав використання мобільного телефону, а три завдання, пов’язані з використанням різноманітної довідкової літератури: енциклопедій, словників, довідників – були закодовані в   QR – кодах.

Шляхом мозкового штурму учасники семінару перелічили можливих чи реальних (з досвіду власної роботи) партнерів у національно-патріотичному вихованні, коротко мотивуючи свій вибір. Досвід партнерської взаємодії у національно-патріотичному вихованніПТУ №32 м. Бобринець був презентований у відеоролику, який представила заступник директора з НВР Байздер Т.І.

Учасники та організатори заходу подякували один-одному за високий рівень організації семінару, можливість познайомитися з цікавими колегами з області, продемонструвати власну творчу активність і висловилися за продовження освітньої взаємодії з метою професійного розвитку.

4