Розглядаємо складові педагогічної майстерності майстра виробничого навчання

19Розкриттю складових педагогічної майстерності майстра виробничого навчання як основи якісної підготовки кваліфікованих робітників у закладах П(ПТ)О приділялась увага під час проведеного навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 19 вересня 2019 року на базі ДЗП(ПТ)О «Центральноукраїнський професійний будівельний ліцей» заняття школи майстра-початківця.

 

27 майстрів виробничого навчання,  які починають свою педагогічну діяльність у системі професійно-технічної освіти, виявили бажання взяти участь у зазначеному занятті.

У ході роботи присутні мали змогу відпрацювати модель успішної діяльності майстра виробничого навчання, ознайомитись із складовими педагогічної майстерності, розширити обізнаність  щодо основних компонентів педагогічної техніки, професійних, методичних та дидактичних компетентностей педагога, проаналізувати змодельовані педагогічні ситуації та запропонувати шляхи їх вирішення, а також прослідкувати за методикою показу трудових прийомів, проведення організаційної частини і вступного інструктажу, використовуючи поради щодо проведення уроку виробничого навчання та методики практичного показу трудових прийомів на уроці майстром виробничого навчання.

Підсумком роботи стало визначення майстрами-початківцями основних кроків у формуванні своєї педагогічної майстерності.