Обговорюємо проблеми діяльності психологічної служби в закладі

4На сучасному етапі вже ні в кого не викликає сумніву щодо необхідності у закладах освіти посад практичного психолога та соціального педагога, адже робота психологічної служби має виняткове значення і вносить істотний вклад у підвищення ефективності освітнього процесу.

Успішність роботи фахівців психологічної служби у закладі освіти безпосередньо залежить від рівня усвідомленості їх ролі, а відтак, і підтримки керівництва. Саме тому 18 вересня 2019 року на базі Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області відбулася онлайн-нарада для заступників директорів закладів П(ПТ)О з проблеми «Основні завдання, принципи та функції працівників психологічної служби закладів П(ПТ)О. Ведення документації».

У ході роботи слухачі мали змогу поглибити знання нормативно-правових актів із заявленої проблеми, розширити обізнаність у сферах ведення типової документації фахівців психологічної служби, напрямів їх діяльності та ознайомитись з вимогами щодо оформлення психологічного кабінету.

Акцентовано увагу на плануванні діяльності практичних психологів та соціальних педагогів, призначенні та матеріально-технічному оснащенні робочого та навчального психологічного кабінетів, передбаченні в планах роботи закладів в частині позанавчальної роботи «години психолога».

Окрім того, були відпрацьовані окремі аспекти ведення нової документації, зокрема соціальної паспортизації групи/закладу, номенклатури справ.