Математика і професія: компетентнісний підхід у профтехосвіті

60709891 2036586179971502 7110173807108685824 nОднією з основних цілей вивчення математики в ЗП (ПТ)О є поєднання її з майбутньою професією, адже знання, пов'язані з практикою, є більш міцні та корисні.

Тому 16 травня 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі державного навчального закладу «Професійно-технічне училище № 40  м. Новоукраїнка»був проведений обласний семінар для викладачів математики ЗП(ПТ)О на тему: «Компетентнісний підхід у побудові змісту та організації професійно-спрямованого процесу навчання математики».

На початку заходу психолог закладу Колеснік О. М. і соціальний педагог Зарудніцька А.О., налаштували присутніх на роботу, використавши прийом «Три міфи про себе».

60958057 2036586233304830 5187315406796226560 nУ ході роботи викладачі математики мали змогу поглибити теоретичні знання заявленої проблеми та познайомитися з досвідом викладача ДНЗ «Професійно-технічне училище №40 м. Новоукраїнка» Лисенко Л. В. щодо  професійного спрямування процесу навчання.

Разом з цим, Людмилою Валентинівною був проведений урок математики з теми «Числові функції, їхні властивості та графіки. Дійсні числа та обчислення. Відсоткові розрахунки», на якому педагогрозкрила компетентнісний підхід у роботі з учнями та вдалопродемонструвала зв'язок предмета з професією.

Практичному засвоєнню знань з проблеми семінару сприяв проведений методичний практикум: «Компетентнісний підхід при побудові професійно-спрямованого сучасного уроку математики», на якому педагогічні працівники змоделювали урок математики з довільно вибраної теми та презентувати його.

60965419 2036586123304841 6538899859175374848 nОкрім того, присутнім була надана можливість ознайомитися з кращими методичними розробками уроків з математики (за результатами обласного конкурсу 2018 р.) та поспілкуватися з  переможцями.