Обговорюємо інструментарій сучасного уроку професійної підготовки

1Розкриттю сучасних вимог до проведення уроків професійної підготовки як основи якісної підготовки кваліфікованих робітників у закладах П(ПТ)О приділялась увага під час проведення 14 травня 2019 року на базі Регіонального центру професійної освіти семінару-практикуму для заступників директорів з навчально-виробничої роботи.

 

На початку заходу, за допомогою діалогу та презентаційних матеріалів, було розкрито вимоги до сучасного уроку, його характеристику; визначено основні чинники, які впливають на ефективність уроку, та його інструментарій.

Вдалим доповненням до розкриття проблеми став представлений заступником директора з НВР Регіонального центру професійної освіти       ім. О.С.Єгорова Легедзою В.М. досвід роботи з питань організаційно-методичної діяльності з педагогічними працівниками щодо осучаснення уроків професійної підготовки.

Запропоноване відвідування уроків з предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства» (викладач Висоцька Л.О.), виробничого навчання з професій «Кухар (майстри виробничого навчання Кравець В.Г., Катана С.Ф.) та «Офіціант» (майстер виробничого навчання Погрібняк О.А.) сприяло практичному розкриттю проблеми заходу.

Окрім того, презентовані напрацювання Регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова щодо створення сучасного комплексу дидактичних ресурсів з предметів професійно-теоретичної підготовки та виробничого навчання професій, за якими здійснюється підготовка у закладі, та огляд матеріально-технічної бази сприяв усвідомленню того факту, що, окрім методичної компетентності викладачів та майстрів виробничого навчання, не менш важливим чинником у забезпечення ефективності уроків є відповідне матеріально-технічне та дидактичне забезпечення.

2