Компетентнісний підхід при викладанні предметів загальноосвітньої підготовки – головна вимога Нової української школи

Найболючішою проблемою освіти є застарілий зміст освіти, коли основний акцент робиться на здобутті знань, а не компетенцій

Лілія Гриневич

 

1Враховуючи потреби суспільства та вимоги сучасних роботодавців до випускників закладів П(ПТ)О, постає необхідність до перегляду змісту освіти в цілому та методики викладання зокрема.

Отже, не випадково саме «Компетентнісний підхід до викладання предмета з урахуванням засад Нової української школи» став предметом обговорення у ході обласного семінару викладачів української мови та літератури, світової літератури та художньої культури, який 26 березня 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено на базі ПТУ № 36 смт Новгородка.

 

Програма заходу передбачала ознайомлення присутніх із системою роботи викладачів означеної категорії ПТУ № 36 смт Новгородка щодо формування творчих компетенцій учнів, обговорення актуальних питань створення освітнього простору на уроках української мови та літератури.

Особливе зацікавлення учасників викликав відкритий урок української мови  викладача Недері Олени Григорівни. Проведений на високому методичному рівні, побудований відповідно до вимог Нової української школи, представлений урок засвідчив фахову майстерність та професіоналізм викладача.

У підсумку заходу присутні викладачі дійшли висновку, що сформовані ключові компетентності у сучасному світі гарантують майбутнім випускникам самореалізацію, розвиток особистості, громадянську активність, суспільну інтегрованість, працевлаштування.

 

2

4

5