Формуємо ключові компетентності учнів засобами фізики і астрономії

1Важливою складовою навчання фізики і астрономії є ефективне використання різноманітних засобів навчання, які зорієнтовані на формування ключових компетентностей учнів.2

У цьому переконалися учасники семінару, який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 20 березня 2019 року на базі Кропивницького вищого професійного училища з проблеми «Формування ключових компетентностей учнів засобами фізики і астрономії».

Учасники семінару відвідали урок фізики з теми «Змочування. Капілярні явища», проведений викладачем Кропивницького вищого професійного училища Артем’євою Л.С., на якому педагогвдалопродемонструвала  сучасні підходи до використання різноманітних методів, прийомів та засобів навчання.У ході роботи викладачі фізики і астрономії мали змогу поглибити теоретичні знання з 10 ключових компетентностей.2.1

Практичному засвоєнню знань з проблеми семінару сприяв проведений заступником директора з навчальної роботи Кропивницького вищого професійного училища Кривенко Н.А. методичний практикум:«Компетентнісний потенціал викладачів фізики  при побудові сучасного уроку».Педагогічні працівники мали змогу змоделювати урок фізики з довільно  вибраної теми та презентувати його.

Власну систему роботи з проблеми семінару презентував викладач фізики Центральноукраїнського  вищого  професійного училища імені Миколи Федоровського Канцер В.А.

Надана можливість висловити свою думку в ході педагогічного діалогу сприяла активному включенню кожного учасника в обмін досвідом щодо формування ключових компетентностей учнів.

3

 

4