Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників: Хто? Що? Коли? Як?

28 1Під такою назвою 28 лютого 2019 року навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено засідання обласної школи методиста-початківця.

 

Основна мета заходу – формування компетентнісного підходу щодо реалізації питань  з організації підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. 

Засідання школи почалося з бліц-опитування «Що я знаю про підвищення кваліфікації й атестацію педагогічних працівників?», у ході якого методисти не лише актуалізували свої знання з питань атестації та підвищення кваліфікації, а й  налаштувалися на спільну, вмотивовану роботу.

Під час подальшої роботи розглянуто основні нормативно-правові документи, що регулюють питання підвищення кваліфікації та визначають обов’язковість і порядок атестації педагогічних працівників закладів ПТО.

В рамках засідання школи окреслено основні аспекти організації підвищення кваліфікації та проведення атестації педагогічних працівників. Акцентовано увагу на порядку застосування окремих норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

У ході методичного діалогу «Обговорення ситуацій з атестації педагогічних працівників» розглядалися проблемні ситуації, які можуть виникнути в ході атестації педагогічних працівників, способи їх вирішення й запобігання.

Учасники школи мали можливість отримати обґрунтовані й вичерпні коментарі та роз’яснення, обговорити свої думки з колегами, поділитись власним досвідом. Спілкування було жвавим, емоційним і плідним.

28 2