Семінар-практикум педагогічних працівників сільськогосподарського профілю та автотранспорту у Кіровоградській області

13 1Невід’ємним аспектом у вдосконаленні педагогічної майстерності є активне впровадження сучасних засобів навчання, а саме: засобів, які пов’язані з використанням ІТ-технологій.

Тому темою засідання секції педагогічних працівників сільськогосподарського профілю та автотранспорту, яке проходило 13 грудня як семінар-практикум на базі професійно-технічного училища № 38 смт Голованівськ, була обрана проблема «Впровадження сучасних засобів навчання як шлях підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників».

 

Реалізація завдань, які були поставлені на засіданні, відбувалась через такі форми роботи як психологічна вправа, міні-анкетування, «мозковий штурм», інформаційне повідомлення-презентація, відвідування уроків професійної підготовки, майстер-клас, дебрифінг.

Психологічна вправа «Самопрезентація», проведена на початку семінару-практикуму практичним психологом ПТУ №38 смт Голованівськ, налаштувала учасників заходу на позитивну співпрацю та гарний настрій.

Теоретична частина реалізувалась через інформаційне повідомлення-презентацію, яка розкрила основні вимоги до сучасних засобів навчання та можливості їх використання як в освітньому процесі, так і в систематизації своєї роботи.

Практичний блок семінару-практикуму (уроки викладачів предмету «Правила дорожнього руху» Петренка М. М. та «Трактори» Шарловича А. О.) продемонстрував використання сучасних презентацій, відеоматеріалів та програмних контролюючих засобів, а також можливості таких Інтернет-сервісів, як Kahoot, Classtime.

Окрім цього, для вдосконалення практичної майстерності заступником директора з навчально-виховної роботи було проведено майстер-клас «Створення кросвордів та ребусів за допомогою електронних ресурсів   puzzlecup та rebus1».

Підсумком роботи став проведений дебрифінг, який показав, що проведений захід підвищив рівень обізнаності та упорядкував знання педагогічних працівників про сучасні технології навчання.

13 2

13 3

13 4