Залучаємо навчальні ресурси для формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики

17 1Важливим елементом навчання фізики і астрономії є ефективне використання ресурсів, яке зорієнтоване на формування компетентностей учнів.

У цьому переконалися учасники семінару, який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області    17 жовтня 2018 року на базі державного навчального закладу «Знам’янський  професійний ліцей» з проблеми «Залучення різноманітних навчальних ресурсів для формування ключових компетентностей учнів».

 

У ході роботи викладачі фізики та астрономії мали змогу поглибити теоретичні аспекти заявленої проблеми та познайомитися з досвідом роботи викладачаДНЗ «Знам’янський  професійний ліцей» Самброс Т.В.

Разом з цим, педагоги підвищили свою професійну майстерність з даної проблеми,  відвідавши відкритий урок з теми «Електричний струм в напівпровідниках», на якому викладач продемонструвала найбільш вдале поєднання навчальних ресурсів для вказаної теми та розкрила суть компетентностей, які при цьому формувались в учнів.

Присутніх зацікавив виступ педагога про участь учнів ліцею у  найбільш  масовому  міжнародному дослідженні  якості освіти  – PISA (ProgrammeforInternationalStudentAssessment), яке запроваджене й підтримане Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

У рамках круглого столу «Педагогічна карусель»викладачі області обмінялися думками з  проблеми семінару та визначили шляхи формування ключових компетентностей учнів.

17 2

17 3

17 4

17 5