Психологічний дивертисмент. Типологія відносин «учитель-учень», «учень-учень»

11 1Конфлікти є невід’ємною складовою людського життя, вони відіграють значну роль як у розвитку окремої особистості, так і у розвитку суспільства. Як не допустити конфліктних ситуацій? Як використати позитивні можливості конфліктів та мінімізувати їх негативний вплив в навчально-виховному процесі? Як спрямувати конфліктуючі сторони на адекватну самооцінку своїх дій та вчинків? На ці та інші запитання отримали відповіді учасники семінару класних керівників та вихователів гуртожитків, який був проведений 11 жовтня 2018 року на базі Піщанобрідського професійного аграрного ліцею.

11 2

У ході семінару учасники розглянули теоретичні аспекти стилів реагування в конфліктних ситуаціях, їх характеристику; чинники, які спонукають до подальшого розвитку конфліктної ситуації, та шляхи її подолання.

Окрім того, вони мали змогу ознайомитися з новітніми технологіями організації роботи в навчальному закладі з вищезазначеної тематики, стали учасниками тренінгового заняття   «Розвиток умінь безконфліктного спілкування. Роль педагога в процесі миробудування» та відвідали виховний захід «Святковий настрій».

Атмосфера доброзичливості, завзятості, творчості  під час семінару об’єднала і збагатила педагогів.

11 4

11 3