Удосконалюємо знання практичних психологів та соціальних педагогів з використання діагностичного інструментарію

6 16 червня 2018 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області було проведено засідання школи молодого практичного психолога та соціального педагога «Психологічний та соціологічний інструментарій, що застосовується в навчальних закладах».

 

Метою засідання було опрацювання теоретичних засад методів психолого-педагогічного дослідження та формування навичок ефективного використання психологічного і соціологічного інструментарію в навчальних закладах.

 У засіданні взяли участь працівники психологічної служби зі стажем роботи на посаді практичного психолога та соціального педагога до трьох років.

На початку зустрічі була проведена вправа «Павутинка»,  яка дала змогу  учасникам ближче познайомитися один з одним, удосконалила навички презентувати себе та сформувала позитивний емоційний клімат засідання.

У ході роботи був проведений детальний аналіз психологічного та соціологічного інструментарію працівників психологічної служби. Також учасники ознайомилися з інформаційною базою професійного інструментарію фахівців психологічної службисистеми освіти України.

Під час роботи в групах практичні психологи та соціальні педагоги будували «піраміду» напрямків соціально-психологічних обстежень, захищали свої дослідницькі проекти зі складання програми дослідження,  користуючись власним досвідом та літературою з проблеми. Зазначений вид діяльності сприяв формуванню практичних навичок у систематизації та використанні діагностичних матеріалів.

Окрім того, фахівці психологічної служби мали змогу обмінятися практичним досвідом з проблеми засідання.

Наприкінці засідання були підведені підсумки та задане домашнє завдання щодо розробки переліку психодіагностичних методик та методик для соціально-психологічних досліджень, які використовують в своїй роботі практичні психологи та соціальні педагоги. 

6 2