Впроваджуємо кайдзен-технологію у закладах профтехосвіти

19 1Головною умовою забезпечення якості освітнього процесу є професійна компетентність педагога, що відображена у технологіях, методах, прийомах і формах навчання, які він використовує у своїй діяльності. Це й актуалізує особливу увагу до постаті методиста як основного провідника освітніх інновацій у навчальному закладі.

 

Саме про впровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховний процес говорили під час семінару методистів ПТНЗ області  «Кайдзен-технологія як засіб удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників», який був проведений навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області 19 квітня 2017 року на базі професійно-технічного училища № 32 м. Бобринець.

Проведення семінару мало на меті пошук ефективних методів і форм роботи з педпрацівниками, підвищення рівня професійних компетенцій щодо впровадження педагогічних інновацій.

19 2З метою максимально ефективного проведення семінару було використано ті форми роботи, що сприяли всебічному розкриттю ключової проблеми, а це: інформаційно-аналітичне повідомлення, презентація з досвіду роботи, методичний діалог з учасниками.

Позитивний досвід з впровадження кайдзен-технології як засобу удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників професійно-технічного училища № 32 м.Бобринець, який презентувала методист училища Ніколаєнко Т.Д., отримав схвальну оцінку від учасників семінару.

Методичний діалог «Секрети успіху методичної роботи» надав можливість педагогам-учасникам поділитися власним досвідом у фаховому середовищі та обмінятися думками щодо вирішення актуальних проблем, які виникають у роботі методистів професійно-технічних навчальних закладів.