Досвід народної педагогіки в умовах інноваційних змін в освіті

1901 1За старою доброю традицією, започаткованою навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області, 19 січня 2017 року на базі ДНЗ «Професійно-технічне училище №8 м. Кіровоград» для педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів області було проведено педагогічні читання з проблеми: «Досвід народної педагогіки в умовах інноваційних змін в освіті».

 

Тематика цьогорічного заходу була пов’язана з пошуком шляхів відродження автентичної педагогіки на Україні, що є насущною проблемою сучасності.

Головною метою проведених педчитань стало підтвердження думки про те, що інноваційні зміни в освіті не можливі без глибинного освоєння і усвідомлення основних постулатів народної педагогіки та їх реалізації у професійній діяльності педпрацівників професійно-технічних навчальних закладів.

Жваву дискусію серед присутніх викликало питання: «Педагогіка: наука чи мистецтво?». Учасники розкрили сучасні погляди на цю проблему, спираючись на власний досвід і практику.

Учасники педчитань (заступники директорів, методисти, викладачі, майстри виробничого навчання) наголосили на важливості   звернення до досвіду народної педагогіки в умовах інноваційних змін, продемонстрували свою обізнаність з її основними положеннями та презентували досвід їх впровадження в процес навчання і виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів області.1901 2

Педагогічні читання переконливо довели, що народна педагогіка є золотим фондом педагогічної науки, використовуючи основні принципи якої можна забезпечити формування високоосвічених, духовно багатих і морально стійких особистостей, достойних громадян демократичної європейської держави.