Педагогічна техніка викладача

1Професійний розвиток педагогічних працівників є важливим інструментом дієвої системи освіти. Адже сучасні реалії диктують нові виклики, на які кожен з нас має вчитися реагувати і рухатися далі.

Тому 15 лютого 2024 року за ініціативи Манукян Н.А., методиста НМК ПТО у Кіровоградській області, була організована  студія творчо працюючих викладачів математики, фізики і астрономії  Лісовенко О.О. (ПТУ №36 смт Новгородка) та Кирієнко Н.М. («Кропивницький професійний ліцей» Кіровоградської обласної ради).

У сучасній освіті використання цифрових технологій продовжує бути актуальним, а цифрова компетентність у наш час є однією з ключових. Розуміння цифрової реальності сучасного світу та вміння поєднати її з освітнім процесом  і продемонстрували спікери заходу.

Лісовенко О.О. познайомила присутніх із власною системою роботи щодо використання цифрових засобів для організації навчання. Учасники мали змогу з’ясувати хто такі цифроверти, що собою являють цифрова трансформація та цифрові інструменти. Також викладач продемонструвала можливості сервісів для відео–конференцій, інфографіки та презентацій, опитування та оцінювання; створення інтелект-карт, інтерактивних аркушів, ребусів, пазлів, кросвордів, хмаринок слів; використання інтерактивних симуляцій. Особлива увага була приділена STEM-освіті.

У свою чергу Кирієнко Н.М., розповіла про ефективність сучасного уроку шляхом використання штучного інтелекту (ШІ) та  акцентувала увагу присутніх на можливостях топ інструментів ШІ 2024, які здатні зацікавити здобувачів освіти. Викладачка наголосила на тому, що використання штучного інтелекту у освітньому процесі – не фантастичне майбутнє, а сьогоднішня реальність.

Результатом ефективності роботи студії стало усвідомлення використовувати напрацювання Кирієнко Н.М та Лісовенко О.О.  викладачами інших закладів.

 

 2
 3
 4