Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі

1

Гра – це спосіб повноцінного гармонійного розвитку учня. Ігри розвивають в учнів багату уяву, логічне мислення, волю, конструктивні здібності, інтуїцію, фантазію, пам'ять, формують здатність до аналізу і синтезу, вчать узагальнювати і протиставляти.

Як внести елементи гри в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час дистанційної роботи? Які сервіси можна використовувати для онлайн-ігор? Ці та інші питання хвилювали учасників вебінару класних керівників та вихователів гуртожитків «Використання ігрових онлайн-ресурсів в освітньому процесі».

Захід був організований навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області та  проведений 21.04.21 р. на платформіGoogleMeet.  Питання заходу були розкриті на основі досвіду роботи педагогічного колективу Гайворонського професійного аграрного ліцею - заступника директора з навчально-виховної роботи  Давлятяна А. Г., методиста Федченко Р. В., класних керівників Брижі О. М., Романової О. Л., майстрів виробничого навчання Свербиус О. П., Богачук А. С., вихователя гуртожитку Беник О. С., соціального педагога Замишляк І. С.  та керівника гуртка Зборщук Д. В.

У ході вебінару були  розглянуті окремі аспекти впровадження ігрових онлайн-ресурсів у виховний процес ЗП(ПТ)О, технології використання онлайн-сервісів Kahoot, Triventy.com, LearningApps, myQuiz  та платформи «Співаночки-караочки» для організації та проведення онлайн-ігор.

 Разом з тим, спікери  презентували  виховну роботу на платформі GoogleMeet та у соціальних мережах  ViberiFacebook.

Підводячи підсумки, учасники заходу прийшли до висновку, що систематичне використання онлайн-ігор та ігрових моментів підвищує ефективність виховного процесу ЗП(ПТ)О.

1

2

3

4

5

6

7

8