Компетентному учню – компетентний викладач

1

Головне завдання сучасної системи освіти – створення умов для якісної освіти. Впровадження компетентнісного підходу – це найважливіша умова, що працює на підвищення якості освіти.

Результатом та­кого процесу буде формування загальної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника, що є сукупністю ключових компетентностей, інтегрованою характеристикою особистості. Така характеристика має сформуватися в процесі навчання і містити знання, уміння, ставлення, досвід діяльності й поведінкові моделі особистості.

Таких висновків дійшли учасники обласної школи молодого викладача загальноосвітньої підготовки з проблеми «Формування предметних компетентностей на уроках загальноосвітньої підготовки», яке було проведене 18 листопада 2020 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області.

У ході роботи молоді викладачі загальноосвітньої підготовки ознайомилися з ключовими питаннями проблеми, а також з досвідом роботи викладачів предметів загальної середньої освіти ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» Грінченко О. І. та Соколенко Н. М.

Досвідчені викладачі презентували учасникам школи шляхи формування предметних компетентностей на своїх уроках, а також запропонували ефективні методи і прийоми реалізації проблеми.

Підсумком заходу стала практична робота, проведена з допомогою Google Форми, яка дозволила оцінити рівень засвоєння молодими викладачами означеної проблеми.

 

1

 2

3