Методична робота у закладах П(ПТ)О: як є і як має бути?

1Методичні служби в закладах професійної (професійно-технічної) освіти стають все більш необхідною ланкою між наукою і практикою, адже їх діяльність має подвійну мету: ближню – підвищення рівня фахової майстерності педагогічних працівників і кінцеву – покращення рівня вихованості і знань учнів.

2

Посада методиста вимагає високого професіоналізму, творчих ідей, уміння надати вчасну і ефективну допомогу у вирішенні освітніх завдань, тож з метою удосконалення професійної компетентності, активізації творчого потенціалу методистів та підвищення ефективності методичної роботи у закладах П(ПТ)О 18 лютого 2020 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області проведено семінар методистів з проблеми «Досвід успішної організації методичної роботи у закладах П(ПТ)О. Методичні лайфхаки».

Захід розпочався зі жвавої дискусії, в ході якої учасники-методисти проаналізували сучасний стан діяльності методичних служб, виокремили проблемні питання та визначили конструктивні способи їх розв’язання.

Основна частина заходу відбувалася у форматі естафети методичних ідей, під час якої колеги обмінювалися досвідом професійної діяльності шляхом демонстрації практичних вправ, ділових ігор, групових завдань; обговорювали впровадження інноваційних форм і методів роботи з педагогічними колективами і дійшли до висновку, що методична робота сьогодні повинна мати наукову спрямованість, бути гнучкою і задовольняти всі потреби основного замовника – педпрацівника.

Логічним завершенням засідання стала вправа «Генератор ідей», під час виконання якої учасники визначили орієнтири професійного розвитку та етапи професійного становленняпедагогів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Семінар отримав схвальні відгуки учасників, які відмітили гармонійне поєднання групової роботи з короткими інформаційними повідомленнямита відзначили позитивну атмосферу на заході, що дозволила відкритись кожному з учасників і визначити нові цілі професійної діяльності.

3