Продовжуємо опрацьовувати особистісно-розвивальні технології навчання

2020 березня 2020  року  в режимі онлайн проведено друге заняття Школи педагогічних технологій «Опрацьовуємо особистісно-розвивальні технології навчання»з проблеми «Технологія проектного навчання на уроках професійної підготовки».

Детальніше...

Міжнародна співпраця в рамках впровадження дуальної форми освіти

1Кіроградська область зустрічає гостя, представника Служби старших експертів Німеччини (SES) у сфері дуальної освіти Ральфа Вільгельмі.

Під час тритижневого візиту заплановані цікаві зустрічі з педагогічними колективами закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, на яких плануються проведення круглих столів, відвідування уроків, екскурсії тощо.

Детальніше...

Продовжуємо обговорювати методичні підходи до проведення уроків виробничого навчання

10В рамках запланованого педагогічного всеобучу «Говоримо про урок виробничого навчання» 10 березня 2020 року проведено друге заняття з проблеми «Типи і види уроків виробничого навчання. Методика проведення уроків виробничого навчання з урахуванням різних типів».

Детальніше...

Традиції чи інновації?

1 0503Невід’ємною умовою результативного уроку є використання методів навчання, які урізноманітнюють роботу педагогічного працівника, роблять освітній процес цікавим, продуктивним, вмотивованим. А питання оптимального поєднання традиційних методів та інноваційних завжди є актуальним при підготовці до уроку викладачами та майстрами виробничого навчання.

Тому темою засідання секції педагогічних працівників професій загальних для всіх видів економічної діяльності, яке проходило 5 березня на базі Кропивницького вищого професійного училища, була обрана проблема «Удосконалення уроку шляхом поєднання традиційних та інноваційних методів навчання».

Детальніше...