Передовий педагогічний досвід – молодим заступникам

22 1Управління навчально-виховним процесом – це одвічна проблема, оскільки така діяльність потребує постійного розвитку й удосконалення. Розширюються соціальні функції училища, ускладнюються завдання, удосконалюється зміст навчально-виховної роботи, і це, звичайно, потребує зовсім іншого рівня внутріучилищного управління навчально-виховним процесом, успішність якого, в першу чергу, залежить від професійної компетентності заступника директора з виховної роботи.

 

Компетентний заступник має певну систему документального супроводу виховного процесу в навчальному закладі, яка забезпечує удосконалення виховної системи училища та ефективність управління організацією виховної роботи з учнями.

Саме це питання покладено в основу досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи професійно-технічного училища №12 м.Знам'янки Григор’євої Ірини Анатоліївни. Презентація досвіду відбулася 22 листопада 2017 року відповідно до плану роботи навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Кіровоградській області на базі означеного училища для молодих заступників.

Ірина Анатоліївна у формі майстер класу познайомила учасників зі своїми творчими здобутками, презентувала систему роботи з вище означеного питання, поділилася своїми секретами щодо налагодження стосунків та культури спілкування з іншими членами колективу.

Досвід роботи заступника з навчально-виховної роботи Григор’євої І.А. дав поштовх молодим колегам упорядкувати власні педагогічні надбання та економити час на обробку та відстеження інформації. 

22 2