Використання сучасних електронних освітніх засобів на уроках професійно-теоретичної підготовки

26 126 жовтня 2017 року навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Кіровоградській області провів вебінар для педагогічних працівників професій сфери послуг та торгівлі з проблеми «Організаційно-структурні елементи уроку професійно-теоретичної підготовки з використанням сучасних електронних освітніх засобів».

Основним завданням заходу стало розкриття дидактичних можливостей інноваційних онлайн-інструментів і сервісів та алгоритму підготовки викладача до проведення уроків з використанням сучасних електронних освітніх засобів.

У ході означеного вебінару відбулося ознайомлення з основними групами електронних освітніх ресурсів; інноваційними онлайн-інструментами та сервісами; алгоритмом підготовки викладача до уроків з використанням електронних освітніх засобів, розроблених за допомогою онлайн-інструментів та доцільністю їх застосування на відповідних структурних елементах.

Окрім цього, викладачі ДНЗ «Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг» Потапенко Т.О. та Блідар І.М. представили свої напрацювання щодо використання онлайн-інструментів на уроках предмета «Перукарська справа» та методику організації уроків з використанням технології перевернутого навчання (Quipper School).

Підведення підсумків довело необхідність розробки та використання на уроках професійно-теоретичної підготовки сучасних електронних освітніх засобів як гаранта підвищення ефективності навчання та забезпечення формування більш стійких предметних компетенцій учнів з професій сфери послуг та торгівлі.