Шляхи формування професійних компетенцій кваліфікованих робітників для сфери послуг

18 лютого 2022 року Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області спільно із ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі» проведено семінар для педагогічних працівників професій сфери послуг з проблеми «Формування професійних компетенцій кваліфікованих робітників для сфери послуг шляхом ефективного впровадження в освітній процес  сучасних педагогічних та виробничих інновацій».

Захід відбувся в режимі онлайн на платформі Pruffme.

На заході висвітлювались питання щодо шляхів удосконалення професійної підготовки кваліфікованих робітників для галузі сфери послуг через призму компетентнісного підходу до організації освітнього процесу, використання сучасних педагогічних технік та виробничих інновацій.

Вдалим практичним доповненням до розкриття проблеми стали виступи педагогічних працівників ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі», які презентували  досвід комплексного підходу до організації підвищення професійної компетентності педагогічних працівників в контексті сучасних педагогічних та виробничих технологій (Блідар І.М. – «Діяльність методичних креатив-студій «Місто майстрів», «Творчість. Лідерство. Компетентність. Успіх»), методику проведення позаурочних заходів, спрямованих на виявлення творчості здобувачів освіти з означених професій (Забобуріна О.В. – «Творчі тижні методичної комісії сфери обслуговування»), практичний досвід упровадження педагогічних та виробничих інновацій у навчально-виробничий процес підготовки кваліфікованих робітників із професій «Перукар (перукар-модельєр)», «Манікюрник», «Педикюрник» «Візажист» (Музика Т.В. – «Діджиталізація на уроках професійно-теоретичної підготовки з професії «Перукар»; Змієнко Л.В. – «Сучасні педагогічні технології на уроках предметів «Манікюрна справа», «Педикюрна справа»; Калюжна Л.М. – «Інноваційна процедура догляду за волоссям»; Горюнова Т.В. – «Ситуація успіху, як педагогічний інструмент під час практичної підготовки висококваліфікованого перукаря»).

08.2