Говоримо про урок професійно-теоретичної підготовки

фотоПід такою назвою 22 вересня розпочався Педагогічний всеобуч для удосконалення рівня педагогічної майстерності педагогів з питань методики підготовки, проведення та аналізу уроку професійно-теоретичної підготовки.

На першому засіданні «Загальнометодичні підходи до підготовки та проведення уроку» були розглянуті питання щодо основних понять, необхідних для розробки плану уроку, а саме: триєдиної мети, класифікації уроків, структурних елементів уроку, форм організації навчальної діяльності учнів, методів навчання.
Означеній вище роботі передувала діагностика, яка продемонструвала наявний рівень обізнаності педпрацівників з проблеми заходу, та допомогла визначити основні питання для обговорення.
Окрім цього, учасники заходу удосконалили знання щодо здійснення самоаналізу уроку та шляхів удосконалення методики викладання.