Організація освітнього процесу у закладах П(ПТ)О Кіровоградщини: підсумки та стратегічні пріоритети

1. 01У рамках підготовки до нового навчального року, з метою підвищення якості надання освітніх послуг здобувачам професійної освіти 9 вересня 2021 року для заступників директорів, методистів закладів П(ПТ)О проведено інструктивно-методичну онлайн-нараду «Підсумки організації навчально-виховного процесу у 2020-2021 н.р. та основні завдання на 2021-2022 н.р.».

Захід розпочався з вітального слова директора НМК ПТО у Кіровоградській області Шолудько А.П., яка привітала учасників і подякувала педагогічним колективам закладів П(ПТ)О за співпрацю та зусилля, які вони докладають задля забезпечення високого рівня підготовки кваліфікованих фахівців.
У нараді взяла участь завідувач кафедри професійної та вищої освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Сергеєва Л.М., яка відвідує Кіровоградщину в рамках Міжрегіонального науково-методичного семінару «Формування м'яких навичок (soft skills) майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому середовищі закладу П(ПТ)О», та поділилися досвідом успішних інновацій в системі професійної освіти Канади.
В дистанційному режимі до учасників наради приєдналася заступник завідувача кафедри професійної та вищої освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент Купрієвич В.О., яка доповіла про важливість формування м’яких компетентностей у структурі підготовки майбутніх фахівців.
Основна частина наради була присвячена обговоренню ряду питань щодо якості професійної підготовки, стану викладання предметів загальної середньої освіти та організації роботи методичних служб закладів П(ПТ)О. Методисти НМК ПТО відповідних напрямків підбили підсумки та ідентифікували ключові проблеми, що виникали під час організації освітнього процесу й методичної роботи у закладах П(ПТ)О у минулому навчальному році; відзначили якість та результативність участі педпрацівників та здобувачів освіти закладів П(ПТ)О у конкурсних та загальнометодичних заходах; на основі аналізу нормативних документів визначили основні виклики у сфері професійної освіти, окреслили основні завдання професійної підготовки та особливості викладання предметів загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р.; довели рекомендації щодо управлінської діяльності та контролю у закладах П(ПТ)О; наголосили на важливості взаємодії та співробітництва з роботодавцями; обговорили пріоритетні напрямки співпраці методичного кабінету із закладами; акцентували увагу на важливості здійснення заходів щодо розвитку професійної майстерності педагогічних працівників.

 

 
 1



 2



 3



 4



 5