Основи становлення молодого педагога

1

У будь-якому професійному середовищі з часом відбувається природна вікова ротація. Оновлення робочого колективу − норма успішного існування будь-якої професійної групи. Не є винятком у цьому питанні і заклад професійно-технічної освіти.

Як допомогти молодому спеціалісту влитися в педагогічний колектив та успішно адаптуватися до умов, законів та традицій закладу? Як налагодити оптимальні стосунки педагогу-початківцю з учнями та їх батьками? Як організувати роботу школи для молодих педагогів? На ці та багато інших запитань отримали відповіді учасники школи молодого заступника з виховної роботи «Основи становлення молодого викладача».

Захід був організований навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Кіровоградській області та проведений 25 березня 2021 р. на платформі Сlickmeeng.com. Питання заходу були розкриті на основі досвіду роботи ПТУ № 38 смт Голованівськ − заступника директора з навчально-виховної роботи Лужанської Н. В., методиста Мазур Л. Д., класного керівника Тацієнко А. Ю. та психолога Гордієнко О. В.

У ході засідання школи були розглянуті ефективні моделі роботи з молодими педагогами, презентовано досвід роботи школи молодого викладача ПТУ № 38, обговорено питання емоційної готовності молодого педагога до професійної діяльності та захисту від булінгу з боку учнів.

Підводячи підсумки, учасники заходу прийшли до висновку, що вміло організована робота з молодими педагогами, створення сприятливої атмосфери та підтримка з боку кожного члена педагогічного колективу сприятиме припливу молодих спеціалістів у заклад освіти, а отже, припливу нових ідей, творчих починань, здобутків.

 

1

2

3

 

 4

5