Компетентнісний підхід до проведення уроків професійної підготовки як умова якісної підготовки сучасного конкурентноспроможного фахівця

1

Саме така проблема розглядалась 20 жовтня 2020 року на онлайн-семінарі, проведеному НМК ПТО у Кіровоградській області для педагогічних працівників з професій сфери послуг і торгівлі закладів П(ПТ)О області. 

Під час заходу присутні мали змогу ознайомитися із переліком ключових компетентностей, формування яких передбачено при організації освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу до навчання в закладах П(ПТ)О; розглянули основні ознаки компетентнісного підходу до проведення уроків професійної підготовки.

 Вдалим практичним доповненням до розкриття проблеми стали виступи викладача та майстра виробничого навчання Піщанобрідського професійного аграрного ліцею Жарєнової В.О. та Фіть Ж.Л., які презентували досвід проведення уроків з урахуванням вимог компетентнісного підходу, демонстрували власні розробки дидактичних матеріалів та робочих зошитів для організації самостійної роботи учнів, розкрили практичний досвід впровадження методів активного навчання на уроках з предмета «Перукарська справа» та виробничого навчання з професії «Перукар».

Окрім цього, увага присутніх акцентувалась на питаннях компетентнісного підходу до організації освітнього процесу в закладах в умовах дистанційного навчання.

 

1

2

3

4